شبح تک تیرانداز جنگجو ۲ | Sniper Ghost Warrior 2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیرحسین سهرابی
10:8 بعد از ظهر
شنبه 21 / 11 / 1393

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

توضیحات بازی: Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

در سال ١٩٩٣ و پس از سرنگونی دولت دموتراتیک Isla Trueno جنگی بین بوسنی و صربستان اتفاق می افتد. در این بین هم شخصیت اصلی بازی که مشاور امنیتی و خصوصی کاپیتان کول اندرسون از جناح بوسنی می باشد ، برای کمک به همرزمان خود و سرکوب کردن اقدامات دشمن که صرب ها خواهند بود، ماموریت های مختلف خود را به مانند یک روح در سراسر جهان از جمله جنگ های شهری در سارایوو تا جنگل های استوایی در برمه و کوه های تبت برای دستیابی به اهداف خود آغاز خواهد کرد. در این بین شخصیت اصلی برای موفقیت در ماموریت های خود سختی هایی از جمله شکنجه ، سرمایی فراتر از حد تصور و تشنگی و گشنگی را به جان خواهد خرید .ماموریت هایی که فقط یک تک تیرانداز قادر به تحمل آن می باشد.

 

برای دانلود بازی و مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

 


 

 

 

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

CPU: ۲.۲ GHz dual core Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or better
RAM: ۲GB
Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 8800 GT or AMD Radeon 3850 or better.
Operating system: Windows XP SP 3/ Windows Vista SP1
HDD: ۹ GB free hard drive space

 

» سیستم پیشنهادی:

 

CPU: ۲.۶ GHz quad core Intel Core i5 or AMD Phenom X4 processor
RAM: ۴GB system memory
Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 1GB RAM, Nvidia GTX 560 or AMD 6850.
Operating system: Windows 7
HDD: ۹ GB free hard drive space

 

## نسخه اصلاح شده BlackBox ##

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۴٫۴ GB

 

» دانلود قسمت اول               شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2                   » دانلود قسمت دوم               شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

» دانلود قسمت سوم             شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2                  » دانلود قسمت چهارم       شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

» دانلود قسمت پنجم        شبح تک تیرانداز جنگجو 2 | Sniper Ghost Warrior 2

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 163
بازدید : 163

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی کم حجم شده مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر